Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Jaap

Reacties

Reacties

Klaas en Karla

Nou Jaap, dit zijn nog eens serieuze plannen. We wensen je vanuit deze plek alvast heel veel succes, sterkte en veel wandelplezier. We willen je zeker regelmatig steunen met als doel dat jij je eindbestemming in goede gezondheid mag bereiken. Toy Toy Toy! XXX

Rose van der Kellen

Veel sterkte, moed, maar ook plezier!Geniet van je reis en ik hoop dat je je doel bereikt!!!!!

Anja & a3

Jaap, voor jouw wandelingen moeten nog stappentellers gemaakt worden.......! Daarnaast heb jij volgens ons een woordenboek waarin het woord opgeven niet voorkomt. Maar......alle bewondering voor deze "sprong in het (verre) diepe. Hoewel er vele wegen naar Rome leiden kies jij toch wel de juiste! We lopen in gedachten met je mee.

Gerard Hamers

Beste Jaap,

Heel veel succes en plezier op deze mooie reis.

Tineke en Jo

Heel veel succes Jaap, veel plezier en een veilige tocht gewenst.

Piet en Ella

Succes Jaap! Petje af voor je hoor! we vinden het erg leuk om je te blijven volgen!

Wil van der Vaart

Hoi Jaap , wat ben jij een kanjer , petje af voor jou hoor ik doe het je niet na.
Ik wens je heel veel sterkte met de zware tocht maar met zo'n wilskracht gaat het zeker lukken.
Je hebt wel alle tijd om zo eens even de laatste jaren na te gaan maar zet daar maar een dikke punt achter en nu alleen vooruit kijken.
Een goede reis en.....wees zuinig op jezelf.

Roelf Knoop

Vanaf vandaag gestart met het lopen!! Suc6 en heel veel sterkte.

Leo en Tiny

Hoi jaap..
heel veel wandel plezier .we gaan je zeker volgen !!

Ria arts

Hallo Jaap, ik ken je van Marijke, en lees net je verhaal.
Groot respect.ik wil je heel veel wandelplezier wensen.
Dat alles goed mag gaan.Hartelijke groet

Andrie

Heel veel succes.

Wilma Kruijthoff

Petje af?. Wat een onderneming!!!! Ik zal je volgen. En ik wens je een voorspoedige reis.

Rose en Hans van der Kellen!

Mooie foto,s Jaap! Je hebt tot nu toe in elk geval droog weer met af en toe een zonnetje! Ik hoop dat de zon letterlijk en figuurlijk blijft schijnen!

Albert

Geweldig Jaap.
Diep respect en heel veel sterkte toegewenst in het vervolg van je reis

Adri Buitendijk

Geweldig Jaap,wat een ondernemende voetreis van je, zou bijna zeggen we volgen je op de voet,ha ha,we kijken er iedere dag weer naar uit om wat van je te horen,sterkte op je verdere reis. Alle respect.

Peter groen in t woud

Geweldig jaap dat je dit weer doet, ben trots op je.
Al weer 10 jaar geleden dat ik aan je bed zat in het ziekenhuis.
Maak er een geweldige tocht van naar Rome en geniet

Tineke de Zeeuw

Wat een fantastisch initiatief van je ! Ik werd er echt even stil van toen ik het las op Marijke's Fb...
Ik wens je een heel voorspoedige tocht toe met veel inspirerende ervaringen en de kracht om ook de mindere momenten te doorstaan. Ga je zeker volgen komende maanden!
Warme groet vanuit het Zeeuwse land.

Elly Rademaker

Hallo Jaap.
Wij zijn net terug van limburg.
Ik heb veel aan je gedacht heuveltje op heuveltje af met lopen.
Veel spierpijn maar het zal bij jou vele malen erger zijn
Woensdag in Aken geweest wij hebben je niet gezien
Heel veel succes.

Anja & A3

Bijna iedereen raadt je aan om af en toe een dag vrij te nemen. Wellicht kan je met de komende Paasdagen even pas op de plaats maken en wat eieren gaan verstoppen voor de inwoners van de plaats waar je logeert? (PS: Maar we weten eigenlijk allemaal dat je toch geen vrijaf neemt!) Dus "schlagerbandje" in je oren en recht (omhoog en omlaag) zo die gaat! Bewondering voor jou blijft (op)recht overeind "meter voor meter" en "stap voor stap".

Leen en Tineke

Hallo Jaap,
Respect hoor Jaap..Gr Uit Strien

Elly Rademaker

Hallo Jaap.
Groot gelijk een dag rust nemen.
Het zal de komende tijd wel warm worden.
Dus veel water drinken.
Succes.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!