Geen zon

Wie het weet mag het zeggen. Hoe heet deze bloem

Reacties

Reacties

Anita en Leo

Wat een mooie foto's weer

Rose

Weer mooie foto,s Jaap! Hoe die bloem heet weet ik niet!

Barry

Mijn plant identificatie app (overal een app voor he... ?) zegt Eupatorium chinense... Je schijnt ook een Japanse variant te hebben maar die hebben minder ronde blaadjes vlgns mij...

Franciscus Diergaarde

Jaap,
vlgs. mij is dat een Oostenrijkse Schneeball, beter bekend als de Bernhard Anjer. Je weet wel die unsere frühere Prins der Niederländen altijd droeg. Ik heb begrepen dat Stephanie niet meer met je mee wandelt. Kon ze het tempo niet aan of kon ze de hindernissen niet nemen.Jaap geef eens aan op welke je hoogte je nu wandelt. Op de hoogte die je nu zit is dit m.i.meer voor klimgeiten. Bij welke plaats is je volgende stop Succes Jaap.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!