Koud begin, warm afscheid

Zo zit de eerste dag er al weer op. De dag begon met warme goede wensen voor onderweg. De naaste buren kwamen langs en natuurlijk ook afscheid van Marijke genomen. Geweldig dat zij het ziet zitten om zo lang alleen te willen zijn. Onderweg heb ik nog even afscheid kunnen nemen van mijn zus en broer en ook goede vriend Ger kwam nog even de hand schudden. Ondertussen was al het warme snel veranderd in kou. Pal tegen de ijzige oostenwind in was wel even wennen. De temperatuur was in het begin nog onder nul. Later iets erboven. De gevoelstemperatuur was echter veel lager. Gelukkig had ik er op mijn lijf helemaal geen last van. Alleen je hoofd wordt wel koud. Maar gelukkig was het prachtig zonnig weer en dat maakt alles goed. Nu zit ik in mijn eerste b&b in Helkant. Vreemd wel zo dicht bij huis maar toch weg. Want ik heb vandaag Strijen, Mookhoek (geboortedorp),Hoeksche Waard en Zuid Holland al achter mij gelaten. Morgen op naar Tilburg.

Dank voor de vele reacties en tot schrijfs.

Paula Silvius

Jaap, veel wandel plezier dat het weer een mooie reis mag worden. Top!!

Helen

Jaap de kop is eraf.
Morgen weer succes.

Lieneke

Geweldig om je verslag te lezen van je eerste belevenissen. We gaan je zeker thuis vanaf de bank volgen.
Groetjes

Ron de Baat

Jeetje Japio na alles wat je al doorstaan heb en dan hier aan gaat beginnen daar zijn eigenlijk geen woorden voor .
Diep respect en toi toi toi .
Gaat je zeker volgen

Gr,Ron

Klaas & Karla

Goed om na het lezen van jouw eerste reisverslagje te kunnen concluderen, dat het eerste doel met succes bereikt is! Dat moet wel goede moed geven voor het vervolg van je trip. Veel succes daar mee!

Klaas en Karla

Chantal de Boer-Stok

WoW Jaap wat een uitdaging!
Heel veel succes en ik hou je blog in de gaten!

Evelien

En voor straks: lekker slapen en morgen weer gezond op.
Het avontuur is begonnen.
?

Jeanette

Leuk om je via je berichten te volgen
Heel veel succes geniet ervan

Ria arts

Goed begin Jaap,vanavond lekker slapen en morgen weer fris op.
Sukses

Marjolein Kruijthof

Heel veel succes en loopplezier Jaap?

Cora en Ad Theuns

Hoi Jaap, heel veel succes met je reis naar Rome. We hopen dat je mooi weer krijgt en geen blaren. We gaan je zeker volgen.☺

Ellij Rademaker.

Jaap grote bewondering voor jouw.
Ben een sportvriendin van Marijke.
Veel succes gewenst.

Ellen v. Vlierden

Nou het is begonnen Jaap. Succes jongen en doe voorzichtig luister goed naar je lichaam.

Anja & A3

Heeft de knie nog "geprotesteerd" of wellicht andere onderdelen? Nog even genieten maar in het altijd mooie Brabantse land! Klein "drupje mag wel toch?

Wim en Ria Reedijk

Jaap we wisten het niet anders hadden we je natuurlijk uitgezwaaid. Heel veel respect voor jou.
We gaan je volgen en veel aan je denken. Heel veel succes en luister naar je lichaam.
Hopelijk zijn de weergoden jou goed gezind. Dikke knuffel,Ria.

Edwin keizer

Heel veel sterkte met je reis en hoop dat je een hoop mooie momenten mag beleven onderweg.

Mark

Hoi Jaap, ik hoorde van mijn ouders van de reis die je bent begonnen. Wat een avontuur weer... erg gaaf! Maar ook een hele uitdaging. Ik ga je zeker volgen! Groeten Mark

Mies keizer

Hoi jaap heel veel loop plezier geniet er van groetjes

Danja

Ha Jaap
Heeel veel succes met deze lange trip!! We gaan je volgen. Leuk om te horen hoe het gaaT.
Groet Wimco, Danja

Jaap

Dank, dank, dank voor alle lieve reacties. Met zoveel steun moet het goed gaan.

Marja Jonas

We wensen je veel succes met deze wandeling. Cees en Marja Jonad

Adriana

Hoi Jaap, heel veel succes met deze bijzondere wandeling! Wat een geweldige uitdaging! We zijn heel benieuwd naar je verhalen. We gaan je volgen ;-) Groetjes Don en Adriana

Marli

Jaap heel veel SUCCES.??????

Lia

Heel veel succes. Nu ook maar hopen dat het lekker weer wordt.

Walter

Heel veel plezier Jaap en succes met het navigeren !!